فایل ورد قابل ویرایش
تعریف نوین بازاریابی (مهم)
تلاش نظاممند برای شناسایی کلیه عناصر و ابعاد بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه و اهداف سازمان.
نکته: از تعریف فوق نکات زیر را میتوان برداشت نمود:
1. بازاریاب باید همه ارکان، عناصر و ابعاد بازار را بشناسد تا بتواند با بینش و آگاهی به نیازها و خواستههای آنان پاسخ دهد؛
2. تولید و عرضه بدون توجه به نظام ارزشی جامعه منجر به شکست و ضرر...
فایل ورد قابل ویرایش
مقدمه
مقوله توسعه اقتصادی بعد از دهه 1940 ( پس از جنگ 1945 دوم جهانی ) بطور جدی وتحت عنوان « اقتصاد توسعه » مطرح گردید .
بعد از جنگ دوم جهانی از یکسو کشورهای در گیر جنگ برای جبران فرصتهای از دست رفته و خسارتهای وارده به ارائه نظرات ، چاره اندیشی اقدامات مؤثر پرداختند. از طرف دیگر بسیاری از کشورهای مستمر و نیمه مستمر با پیدایش نهضتهای استقلال طلبانه در گوشه و کنار جهان به استقلال دست یافتند و برای...
تعریف سازمان :
اهمیت سازمان در موارد زیر خلاصه می شود .
1 برای دسترسی به اهداف و نتایج مورد نظر منابع لازم را تامین کند .
2 کالا ها و خدمات را بصورتی کارا و با راندمان بالا اراء نمایند.
3 نوع آوری را تشویق و تسهیل کند
4 تکنولوژی های نوین را به کار گیرد .
5 خود را با عوامل محیطی در حال تغییر وفق دهند. و بر آنها اعمال نفوذ کند
6 به آنچه مورد نظر سازمانی است ارج دهند و بر ارزش آنها بیفزاید
7 بکوشند تا با چالشهایی حاصل ناهمگنونی...
•از آنجا که تاکنون مدل مديريت دانشی که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد، لذا لازم است تا ضمن آشنایی با مدلهاي ارايه شده در این زمینه بر حسب مورد و متناسب با موضوع مورد نظر آنها را یکپارچه نموده و برحسب مورد از آنها بهره جست.
•دستهبندي مدلها ميتواند به دو صورت انجام پذيرد؛
• يكي از نظر ديدگاهي كه زمينهساز مدلهاست
•و ديگري با توجه به مراحل فرايندي مدلهاي ارايه شده است.
لطفا...
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت نظام بهسازي و آراستگي در كار و محيط كار توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت نظام بهسازي و آراستگي در كار و محيط كار قرار داده شده است2-پس از پرداخت هزینه پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد3-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این...
فایل ورد قابل ویرایش
مدلهاي كسب و كار در اقتصاد جديد شامل تصميم گيري در 4 مورد است:
1- تعريف ارزش يا ارزشهاي ارائه شده براي مشتريان.
2- تعريف فضاي بازار كه مي تواند شامل محصول، خدمات، اطلاعات و يا هر سه باشد.
3- تعريف سيستم منبع يابي قابل دفاع
4- تعريف مدل درآمدي مناسب.
آيا شركت قادر است در مورد ارزش يا ارزشهاي ارائه شده با ديگران رقابت كند؟
اولين گام در راه اندازي مدل تجاري تعريف دقيق ارزش ارائه شده در...
فایل ورد قابل ویرایش
فهرست عناوین
تاریخچه تجارت الکترونیک
تعاریف تجارت الکترونیک
تفاوت كسب و كار الكترونيك با تجارت الكترونيك
تجارت الكترونيك و فن آوري اطلاعات E – Commerce & IT) )
نگاه تاريخي به حکومت و شهروند
تجارت الكترونيكي در برابر تجارت سنتي (Traditional commerce & e - commerce)
مشکلات تجارت الکترونیک
طبقه بندي تجارت الكترونيك از ديدگاههاي متفاوت
محدودیتها و موانع تجارت الکترونیکی
انواع...
کاملترین فایل ارائه MCDM
قسمتی از متن فایل پاورپوینت
در اغلب تصمیم گیری ها مدیران به جای یک معیار خواستار بهینه کردن مقدار چندین معیار هستند:مانند حداکثر کردن سود، حداقل کردن هزینه و ...هستند. بدیهی است این معیارها به دلیل داشتن مقیاس های مختلف با هم قابل مقایسه نبوده و حتی در برخی مسائل با یکدیگر متضاد می باشند یعنی افزایش یک معیار باعث کاهش معیار دیگر گردد. بنابراین در تصمیم گیری با معیارهای چندگانه معمولا به دنبال گزینه...
کاملترین فایل ارائه در مورد برنامه ریزی استراتژیک
قابل استفاده برای تمامی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد
قسمتی از مقدمه فایل
Ø تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک
تاریخچه برنامه ریزی بلندمدت و یا استراتژیک به بعد از پایان جنگ جهانی دوم و روند روبه رشد حجم تجارت جهانی و حضور شرکتهای بزرگ در این عرصه باز می گردد. بررسی های وزارت صنایع و تجارت بین الملل (MIT)نشان می دهد که در سال 1983 بیش از 69 درصد و...